Ez történt februárban

A naptár szerint már tavasz van, bár ennek odakint semmi jele. Cserébe egy egész mozgalmas februárt hagytunk magunk mögött. A már szokásosnak mondható résztvevők mellett érkeztek új versenyzők, és igen erősre sikeredett a hazai felhozatal is. Ez történt februárban.

LOTUS-Simulator – Oriolus Software
Februárban a vasúti pálya építésé volt a főszerep. A LOTUS-ban a váltókat és vágánykereszteket automatikusan fogja legenerálni a program, a sínek és az ágyazat pedig szükség szerint testreszabható lesz.

Citybus i280 – BusTrainz
Még mindig készül a 280.33-as, és vele párhuzamosan megújult a helyközi 280.03-as is.

Generation N – Michał S.
Retro tuja OMSI-hoz, második felvonás. A korábban megjelent Konstal 4N frissített változata, rengeteg javítással, mint például új, javított textúrák, új reflektor, főkapcsolók, teljesen új vezérlés script, MI kompatibilitás, eredeti, 1990-ig használt pályaszámok, új fizika, animált sofőr, és kompatibilitás az OMSI 2.3.004-es verziójával, tehát a villamos hibátlan működéséhez nem kell a Patch Changerrel visszaállítanunk az eggyel korábbi játékverziót.

MAN Stadtbusfamilie – Chrizzly92
Hosszú csend után hírek érkeztek az MAN Stadtbusfamilie DLC frissítéséről. A készítő valamikor a hónap elején továbbította a frissített kiadást az Aerosoftnak, így a megjelenés innentől már csak rajtuk múlik. A Stadtbusfamilie frissítés után a Ruhr DLC Solarisa is kapni fog némi törődést.

MB Citaro C2 – Nick’s 3D-Modelle
Úgy látszik a Three Generations C2-ese nem ütötte meg a szintet mindenkinél, így újabb változatok készülnek a típusból, egy másik készítő jóvoltából.

MB O303-15 KHP-L – Perotinus
Újabb funkcióval bővült a busz, a helyére került ugyanis a vezető oldali ajtó, amit a készítő még szeptemberben kezdett el.

MB O305 Bahnbus Mod – E2H1986
A csuklós változathoz készült átfogóbb Bahnbus módosítás már készül a szóló változathoz is. Tartalma az előző verzióból ismert, új hangok, kassza, műszerfal, ülések, egyéb utastérbeli módosítások, és sok minden más. Teljes lista elolvasható a kapcsolódó fórumtémában.

Setra S41x – Pedro
Bővebb infót továbbra sem tudunk Pedro legújabb szerzeményéről, viszont elkezdődött a busz játékba konvertálása. Itt éppen a műszerfal modelljét láthatjuk. Nem lesz gyenge.

SOR NB18 – MAQAL Design studio
Euro 6-os változat is készül a 18 méteres SOR-ból.

Volvo 7000 – Skinner_11
Újabb renderkép a szóló Volvóról, ezúttal új kerekekkel. Már “csak” a beltér és a textúrázás van hátra a modellezési fázisból. Júniustól várhatóan felgyorsul a fejlesztés.

58-as villamos – Ikarusfan
Az Óbuda 1969 mellékprojektje, mely a villamospályával kibővített Nowe Piekary megjelenésének köszönhetően kapott újabb lendületet. Februárban a Szépilona kocsiszín és Zugliget környékéről osztott meg videókat a készítő.

Budapest 196/196A – The Creators
A készítők másik projektjéről, a 7-es buszcsaládról tavaly nyár végén írtunk. Úgy tűnik van ott még, ahonnan az jött, ugyanis a 196-os járatról is kerültek ki képek a Facebook oldalukra. A leírás alapján a 196 és a 196A járatok útvonala elkészült, jelenleg az egyedi épületek készítésén a van a sor.

Brno – Bystrc – Etrusan
A cseh kiegészítők mindig is a részletes kidolgozottságukról voltak ismertek. Etrusan jóvoltából ezúttal Brno városának Bystrc kerületébe látogathatunk el, ahol a körülbelül 6,5 km hosszú 54-es számú buszjáraton vezethetünk majd. A járat az állatkert és Kamechy között közlekedik. A projekt még eléggé az elején tart, egyelőre csak a főbb útelemek többsége készült el, de kíváncsian várjuk a folytatást.

Eberlinsee – Kartoffelphantom
Igazán különleges részlet tűnt fel a pálya fórumán. A keletnémet 99.22-es sorozatú, 1000 mm nyomtávolságú gőzös Chrizzly92-nek köszönhetően kelt életre a játékban, és a pályán Koepwitz vasútállomás egyik lakója lesz.

Lichtentanne – Tristan98
67 nappal a legutóbbi bejegyzés után kaptunk egy kis ízelítőt Wurzbachból.

Miskolc-Avas – BrunoMax
Szűk másfél éve interjúvoltuk meg a készítőt a készülő Miskolc pályáról, aztán elhallgattak a dolgok. Most azonban újabb videók tűntek fel a projektről a készítő YouTube csatornáján.

Prága, 180-as járat – kuba.k
Teljesen véletlenül találtunk rá erre a projektre az omsi.cz-n. A készítő ugyan az a személy, akinek a korábban megjelent Prága pályát köszönhetjük, de az Addons for Games projektet felhagyta, és tiszta lappal, csak az OMSI-ra fókuszálva új projektbe kezdett. Ez lesz a 180-as járat, melynek fejlesztése 2017 júliusában kezdődött. A szóban forgó vonal 14,5 km hosszú, és 20 megállója van Dejvická és Zličín között. A fejlesztés két részletben történik, az első szakasz Dejvická – Sídliště Řepy (10,2 km), a második pedig Sídliště Řepy – Zličín (4,3 km). A pályán a 2013-2014 körüli állapotok köszönnek vissza. A tereprendezés 80%-os, az úthálózat 95%-os, az objektumozás pedig 20%-os készültségben áll.

Új megjelenések:

Hozzászólások
Hasonló bejegyzések